~Khas Untuk NIK ~

Assalamu'alaikum wbt..
Bismillah..

Duhai sahabat..
Jalinan ukhuwah ini..
Bukan sehari dua..
Sudah bertahun lama..
Bergantung kepada kita untuk mengekalkannya..
Begitu hebat ujian menimpa..


 

Taufan juga ada kadangkala..
Tapi kita saling menguatkan..
Namun sekarang, kita berjauhan..
Pelbagai kekangan datang lagi..
Persahabatan diuji acap kali..
Saya harap kita utuh berdiri..
Mengharungi mehnah dari Rabbi..


Duhai sahabat..
Andai saya menjauh,
Mungkin hati sedang tersentuh..
Awak faham saya, bukan?
sensitifnya, sekejap cuma..
Biar masa mengubat segalanya..
Biar iman menimbang tara..
Saya begitu turutkan rasa hati..
Mungkin sebab itu memakan diri..
Tapi saya tak sanggup biar persahabatan ini goyah lagi..
kerana landasan ukhuwah ini..
Terbina dengan iman sebagai paksi..



Duhai sahabat..
Saya sangat berharap..
kita bersahabat..
sampai ke syurga..
Awak maafkan saya?
Saya dah lapangkan hati saya untuk awak..
Sedar ujian untuk kita ini rencah kehidupan..
Tidak sentiasa sama..
Ada pasang surutnya..
Ujian untuk awak dan saya..
Mungkin berbeza..
Tapi saya harap cara kita kendalikannya,
biar iman jadi nakhodanya..
Jangan syaitan jadi kelasinya..


Duhai sahabat..
Saya rindu awak..
Saya minta maaf kalau selama ni,
Saya ada mengabaikan awak..
Jangan simpan dalam hati ya semua ini andai awak tak sukai..
Terus terang dengan saya..
Cakap dari hati ke hati..
Kerana saya yakin kita punya chemistry..
sentiasa serasi..
Dan kerana ukhuwah kita kerana Dia..Rabbi.. ♥

Uhibbuki fillah abadan abada..
Enti penguat ana..
Sahabat yang paling memahami ana, luar dan dalam..
Biar kita jauh, janji ada ikatan iman yang mendekatkan kita..
Jangan lupakan ana, ya?
InshaaAllah ana sentiasa ingat enti..
 

Ana sayang enti.. kerana Allah.. Wallahi..! ♥ :'(
Ana minta maaf ya.. enti maafkan ana? :'(

Entri ni..ana buat khas untuk enti, sahabat ana dunia akhirat.. :'(




Comments

Popular Posts